Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Silverseas

Members
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Silverseas

  1. U need to get off the pipe and get a life. Lol
  2. I applaud them, but wouldn’t pay, less cross the street to see them. Lol.
  3. It would be much cooler if it was a stencil and came with a paint kit. Then you could paint your own. Better than a crappy ass sticker.
  4. I must agree. The most level-headed and well thought reply on the subject.
  5. Half Hebrew Dee? Who gives a fuck what that twat has to say. Fucker never been in a real band and he looks like a transsexual orangutan.
  6. Sorry man, you look like a clown wearing that outfit. Crap, even if Page could fit into his he wouldn’t sport it. It’s 2018.
  7. Page has been done for 15 years. Get over it.
  8. If you’d like guys to meet random without a media story don’t be in a huge band. Anonymity goes out the window when you get big. Don’t like it? Don’t be big.
  9. Meh . . Their guitars have sucked since they left Kalamazoo. Tokai (MIJ) has made better guitars for decades.
  10. http://www.officialcharts.com/chart-news/the-official-top-20-biggest-selling-groups-of-all-time-revealed-__2515/ Lol . . You can run your trap when u can sell 11 million of anything.
  11. Come back when you can write remedial English. My God.
  12. Video is all I’m hoping for. Already tons of audio stuff.
  13. Totally agree, and have zero interest watching some clown aping Zeppelin. Seems like something a little kid would do. Lol.
  14. Agree. He looks a stupid cunt that’s been left in the dryer too long.
  15. Mark Cavendish sucks. He’s a midget sprinter, and isn’t the sharpest tool in the shed by a long shot. Odd him being there.
  16. A Holy Grail would be Nick Drake's John Peel stuff 100% unedited and flawless.
  17. Thanks for your replies. I still say tats are for clowns. Real people don't wear bumper stickers, as we don't care to advertise our lives (sad or happy) or care how you feel about anything . This will likely go way over your collective heads. Lol. Page don't have 'em. Lol.
  18. Tattoos are fucking disgusting no matter what they "represent." And what they represent is low self-esteem.
  19. The dangerous mix in that is money. Not unlike our mentally retarded and 100% flawed US President Donald "pussy grabber" Trump. Morons with money are the most dangerous animals on earth.
  20. Don't you mean gray hair? That broad has grey hair unless I'm color blind. I'd still slit her in half though. lol.
  21. U must be one ugly bastard. Plant looks like shit in every era. Bad teeth (he's English), crappy evertything. Just nasty in general. The English have always tended to be gross in hygiene. Pretty much like in the southern USA
  22. Agreed. Anything Grohl has done since a drummer boy behind Kurt has been garbage IMO. The "Pillow Biters" are just total pop crap.
×
×
  • Create New...