Jump to content

Post A Picture Of Yourself!


manderlyh

Recommended Posts

Hi Martha! Welcome!

You look stunning! Like any woman/girl coming from the Eastern Europe. I know that because our Italian men are favouring you ladies from Poland, Russia, Czech Republic, Romania, Slovakia than us.. :(

Joking aside, the best mannequins/fashion models come anyway from these countries.

Keep on rocking with Zep! <_<:thumbsup:

OHOHOH... I'm a GREAT mixture...

My mum is Polish, My dad is Swiss, but his grandmothers are (the first) from Italy and the other from France...

I'm also 1/2 Polish 1/3 Swiss 1/8 Italian 1/8 France...

But it isn't the end... My roots are in Norway :lol: ...

Link to comment
Share on other sites

Could someone please advise me, how do I attach my photo to my message? I must be stupid or something but I just can't figure this out.

Kannattaa eka vaikka mennä photobucket.com ja siellä tehdä käyttäjä. Sitten lataat siellä kuvia koneeltas ja sinne albumiin ja siinä kuva vieressä on sitte semmosia kohtia ja valitset sieltä kohan IMG code ja kopioit sen ja liität viestiin. Toivottavasti selkeni :D

Link to comment
Share on other sites

Kannattaa eka vaikka mennä photobucket.com ja siellä tehdä käyttäjä. Sitten lataat siellä kuvia koneeltas ja sinne albumiin ja siinä kuva vieressä on sitte semmosia kohtia ja valitset sieltä kohan IMG code ja kopioit sen ja liität viestiin. Toivottavasti selkeni :D

Ok kiitos neuvosta, arvelinkin että jotain erilaista tässä pitää tehdä, kun olen kuitenkin osannut tohon omaan profiiliin liittää kuvat sun muut. Oletko muuten lähdössä Tukholmaan Plant&Krauss konserttiin? Mä olen menossa, sain aika hyvälle paikalle lipun, lattia 8.rivi.

Link to comment
Share on other sites

Ok kiitos neuvosta, arvelinkin että jotain erilaista tässä pitää tehdä, kun olen kuitenkin osannut tohon omaan profiiliin liittää kuvat sun muut. Oletko muuten lähdössä Tukholmaan Plant&Krauss konserttiin? Mä olen menossa, sain aika hyvälle paikalle lipun, lattia 8.rivi.

Joo mullakin oli sillon joskus ongelmia mutta onneks neuvottiin.

En ole lähössä, kyllähän se harmittaa koska oishan se Plant kiva nähä mutta ku ei ole vanhemmat lähössä mukkaan enkä yksin saa lähtäkkään. Eipä voi mittään. :D Hyvä että ite kuitenki pääset ja hyvät paikat sait!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...