Jump to content

zephead67

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About zephead67

  • Rank
    Member
  1. OMG.... I just threw up a bit in my mouth...... the sky is filled with good and bad that mortals never know
  2. I like cheese the sky is filled with good and bad that mortals never know
  3. Ummm.... have you lost your mind?! the sky is filled with good and bad that mortals never know
  4. 40 And was on the wrong side of the pond for the concert
  5. Don't think I could love them any more that I already do. I still get goose bumps when I listen to them. Love listening to them with the headphones on... can hear everything blend together... drums, guitar, bass, vocal... all four instruments... love it... never hear anything like that with any other song, or band. The sky is filled with good and bad that mortals never know
  6. No Quarter..... snow drags by the foot that's slow........ The sky is filled with good and bad that mortals never know
  7. LOL... noone is Jimmy Page, but Jimmy Page.... hahahahah! the sky is filled with good and bad that mortals never know
  8. when does it break? Yep... that's mine the sky is filled with good and bad that mortals never know
  9. Hi! long time listener, first time caller.......LOL the sky is filled with good and bad that mortals never know
  10. Of course I knew Stairway... but a buddy of mine would play Zep when he cleaned his place, claimed it was great cleaning music, and I agree. Hearing bit and pieces of songs, and then having them click in my head- hey I like this... Fool in the Rain Your Time is Gonna Come The Rain Song Over the Hills and Far Away ... holy crap, this stuff is great... Battle of Evermore Achillies Last Stand ... I need to have this stuff... and so it was... every CD they had, I had to have... didn't get album or tape, the time was just changing to the whole CD thing.... and there it is... Lovin the
  11. Play Freebird, man! LOL... I would sell my house for the chance to see them
×
×
  • Create New...