Jump to content

Charlotte Sometimes

Members
  • Posts

    157
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Female
  1. "Please, for the love of all that is unholy, what does Zoso mean?! How about just a hint?" Followed by: "Wanna grab a pint?"
  2. Pisces Sun, Scorpio Rising and year of the Rabbit.
  3. @ DzlDoc I heard the plot in that one was pretty convoluted.
  4. "Fool" by Christopher Moore. King Lear, but written Monty Python style. Pretty damn funny. One of the towns is called BongWater Crash.
  5. For Those About to Rock (We Salute You) - AC/DC
  6. Ian is fantastic. I enjoyed Gollum also, but after those scenes I must have fallen asleep again. I don't remember much besides that. Has anyone read "The Lovely Bones" by Alice Sebold? Incredible story, but definitely not a lighthearted read.
  7. I guess I didn't get into them because I really didn't care about the characters. I couldn't connect with them. I liked Gollum, though. Ah, Harry. I'm still depressed there will be no more new books to read.
  8. Nope, just The Hobbit. Maybe I'll give it another go. But, I couldn't get into the movies either. Which is odd, as I usually love flicks with faeries and elves and all that jank.
  9. I think all of my faves have been mentioned. All of Shakespeare, but particularly Othello, Hamlet and R&J, Catcher in the Rye, The Stranger, Pride & Prejudice and Dracula would also be on my list. I found them dull. I only made it through three chapters of The Hobbit and gave up. I think to this day, that's the only book I ever started and didn't finish.
  10. Yeah.....I started crying when I opened it. Shhh...don't tell anyone.
  11. I collect old articles, usually from magazines, about all the bands I'm into. And action figures. I got this one for x-mas.
  12. You're Gonna Lose that Girl - The Beatles
  13. What a Wonderful World - Louis Armstrong
×
×
  • Create New...