Jump to content

Hot Pics of Robert


Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Well, its all kinda weird

:lol: !! Eternal light, I wonder why the guys would wear them, was it in the movie? (Sadly, I haven't seen it, I can't find it any where on DVD :( !!) And the flour thingy. . . gosh, its all random, I've never seen anything like it, especially from Robert!

LOL. It's funny :D

Welcome communication to the topic.. I wanna see some of ur Robert's Pics soon ;)

Link to post
Share on other sites

Well, its all kinda weird

:lol: !! Eternal light, I wonder why the guys would wear them, was it in the movie? (Sadly, I haven't seen it, I can't find it any where on DVD :( !!) And the flour thingy. . . gosh, its all random, I've never seen anything like it, especially from Robert!

I don't know, but they were there wearing masks at the opening of the film whoever they were.

Amazon may have the DVD.

Edited by eternal light
Link to post
Share on other sites

Well, its all kinda weird

:lol: !! Eternal light, I wonder why the guys would wear them, was it in the movie? (Sadly, I haven't seen it, I can't find it any where on DVD :( !!) And the flour thingy. . . gosh, its all random, I've never seen anything like it, especially from Robert!

Doesn't it resemble the mask Jonsey was wearing in TSRTS movie? Reminds me of it. As for Robert goofing around....not too suprising to me.....He never takes himself too seriously...which is part of his appeal! ( Only a part!!) :D:D LOL

b96azc.jpg

Link to post
Share on other sites
LOL. It's funny :D

Welcome communication to the topic.. I wanna see some of ur Robert's Pics soon ;)

Thank you ^^! I sure do hope I can dig up some amazing pictures like everyone else!

I don't know, but they were there wearing masks at the opening of the film whoever they were.

Amazon may have the DVD.

I'll try Amazon (If I can get my mom to order it!!) Usually I have been looking for it at stores, so I think the internet might be the best decision!

Link to post
Share on other sites
Ohhhh, see what I've found.

(Anyway I think it's better to credit the photographer, so I'll only post the link)

Womad festival

Oh such nice photoes. :angel:

those comments in some strange language below... what was their meaning, I wonder :rolleyes:

Link to post
Share on other sites
haha, I wonder if it's Robert who has done something on Cole's throusers (man, don't get me wrong) :lol:

Robert is so cute in this one! :wub:

Yep, it was our lovely Robert :P

Seems like he likes to pull pranks (Actually I read in Richard's book that it was more of him and Bonzo. . .)

Robert is absolutely ADORABLE! I could jump into that picture and SQUEEZE him ^^!!

Link to post
Share on other sites
:wub:

:thumbsup:

If I saw him down the street I would've put my arms around him in seconds flat!!

and here's one of me dressed as Peter Grant.

rv54.jpg

Yep, it was our lovely Robert :P

Seems like he likes to pull pranks (Actually I read in Richard's book that it was more of him and Bonzo. . .)

Robert is absolutely ADORABLE! I could jump into that picture and SQUEEZE him ^^!!

Uh, yeah, well, you know how

works. Edited by eternal light
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...