Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Sign in to follow this  
Puck Slapping Maple Sucker

Random Lyric Thread

Recommended Posts

Three Girl Rhumba - Wire

Think of a number,

divide it by two,

something is nothing,

nothing is nothing.

Open a box,

tear off the lid,

then think of a number,

don't think of an answer.

Open your eyes,

think of a number,

don't get swept under,

a number's a number

A chance encounter you want to avoid,

the inevitable, so you do, oh yes you do the impossible

Now you ain't got a number,

you just want to rhumba,

and there ain't no way you're gonna go under

Go under go under

go under go under

you tear me asunder

go under go under.

Go under

Yeah!

83 seconds of pure genius. Punk doesn't get any more basic than this. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

RHCP - Give It Away

What Ive got youve got to give it to your mamma

What Ive got youve got to give it to your pappa

What Ive got youve got to give it to your daughter

You do a little dance and then you drink a little water

What Ive got youve got to get it put it in you

Reeling with the feeling dont stop continue

Realize I dont want to be a miser

Confide wisely youll be the wiser

Young blood is the lovin upriser

How come everybody wanna keep it like the kaiser

Give it away now

I cant tell iff Im a king pin or a pauper

Greedy little people in a sea of distress

Keep your more to receive your less

Unimpressed by material excess

Love is free love me say hell yes

Im a low brow but I rock a little know how

No time for the piggies or the hoosegow

Get smart get down with the pow wow

Never been a better time than right now

Bob marley poet and a prophet

Bob marley taught you how to off it

Bob marley walkin like he talk it

Goodness me cant you see Im gonna cough it

Give it away now

Icant tell iff Im a king pin or a pauper

Lucky me swimmin in my ability

Dancin down on life with agility

Come and drink it up from my fertility

Blessed with a bucket of lucky mobility

My mom I love her cause she love me

Long gone are the times when she scrub me

Feelin good my brother gonna hug me

Drink my juice lone chug a lug me

Theres a river born to be a giver

Keep you warm wont let you shiver

His heart is never gonna wither

Come on everybody time to deliver

Give it away now

I cant tell iff Im a king pin or a pauper

What Ive got youve got to give it to your mamma

What Ive got youve got to give it to your pappa

What Ive got youve got to give it to your daughter

You do a little dance and then you drink a little water

What Ive got youve got to get it put it in you

Reeling with the feeling dont stop continue

Realize I dont want to be a miser

Confide wisely youll be the wiser

Young blood is the lovin upriser

How come everybody wanna keep it like the kaiser

Give it away now

Share this post


Link to post
Share on other sites

Son, she said, have I got a little story for you

What you thought was your daddy was nothin' but a...

While you were sittin' home alone at age thirteen

Your real daddy was dyin', sorry you didn't see him, but I'm glad we talked...

Oh I, oh, I'm still alive

Hey, I, I, oh, I'm still alive

Hey I, oh, I'm still alive

Hey...oh...

Oh, she walks slowly, across a young man's room

She said I'm ready...for you

I can't remember anything to this very day

'Cept the look, the look...

Oh, you know where, now I can't see, I just stare...

I, I'm still alive

Hey I, but, I'm still alive

Hey I, boy, I'm still alive

Hey I, I, I, I'm still alive, yeah

Ooh yeah...yeah yeah yeah...oh...oh...

Is something wrong, she said

Well of course there is

You're still alive, she said

Oh, and do I deserve to be

Is that the question

And if so...if so...who answers...who answers...

I, oh, I'm still alive

Hey I, oh, I'm still alive

Hey I, but, I'm still alive

Yeah I, ooh, I'm still alive

Yeah yeah yeah yeah yeah yeah

Share this post


Link to post
Share on other sites

When you first left me I was wanting more

But you were fucking that girl next door, what ja do that for?

When you first left me I didn't know what to say

I never been on my own that way, just sat by myself all day

I was so lost back then

But with a little help from my friends

I found a light in the tunnel at the end

Now you're calling me up on the phone

So you can have a little whine and a moan

And it's only because you're feeling alone

At first, when I see you cry,

it makes me smile, it makes me smile.

At worst, I feel bad for a while,

But then I just smile,

I go ahead and smile.

Whenever you see me you say that you want me back

And I tell you it don't mean jack, no it don't mean jack

I couldn't stop laughing, no I just could help myself

See you messed up my mental health, I was quite unwell

I was so lost back then

But with a little help from my friends

I found a light in the tunnel at the end

An' now you're calling me up on the phone

So you can have a little whine and a moan

An' it's only because you're feeling alone

At first when I see you cry,

It makes me smile, it makes me smile

At worst I feel bad for a while,

But then I just smile, I go ahead and smile

At first when I see you cry, (when I see you cry)

it makes me smile, it makes me smile (it makes me smile)

At worst I feel bad for a while, (I feel bad for a while)

But then I just smile ( But then I just smile, I go ahead and smile...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daddy told me on his dying bed

give your heart but don't lose your head

she came along just what did I do Lord

lost my heart and my head went too

little girl little girl you sure can cook

girl little girl you got me hooked

when you kill that chicken save me a head

should be working but I'm home in bed

love that girl I love the chickenhead too

without your love I can't go on

love I've got for you is much too strong

let me in let me in let me in

let me ease on in

my love for you is so doggone strong

like a Mississippi River run all along

love for you was a doggone crime

I was sent to jail doing Fed 99

love that girl love the chickenhead too

without your love I can't go on

the feeling I have for you is much too strong

let me in let me in let me in

let me ease on in

(instrumental break)

without your love I can't go on

the feeling I have for you is much too strong

let me in let me in let me in

ease on in

my love for you is so doggone strong

like the Mississippi River run all along

and my love for you was a doggone crime

I sat in jail did Fed 99

love that girl love the chickenhead too

without your love can't go on

feeling I've got for you is much too strong

let me in let me in let me in

let me ease on in

- as sung by Magic Slim, written by Bobby Rush and Calvin Carter

Edited by eternal light

Share this post


Link to post
Share on other sites

:whistling: "I'm so excited..:banana::banana::banana: and I just can't hide it.

I'm about to lose control and I think I like it........" :whistling:

Pointer Sisters.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Some Christmas music....

I Believe In Father Christmas-Greg Lake

They said there'd be snow at Christmas

They said there'd be peace on Earth

But instead it just kept on raining

A veil of tears for the Virgin's birth

I remember one Christmas morning

A winters light and a distant choir

And the peal of a bell and that Christmas Tree smell

And their eyes full of tinsel and fire

They sold me a dream of Christmas

They sold me a Silent Night

And they told me a fairy story 'Till I believed in the Israelite

And I believed in Father Christmas

And I looked at the sky with excited eyes

'Till I woke with a yawn in the first light of dawn

And I saw him and through his disguise

I wish you a hopeful Christmas

I wish you a brave New Year

All anguish pain and sadness

Leave your heart and let your road be clear

They said there'd be snow at Christmas

They said there'd be peace on Earth

Hallelujah Noel be it Heaven or Hell

The Christmas we get we deserve.

Father Christmas-The Kinks

When I was small I believed in Santa Clause

Though I knew it was my dad

And I would hang up my stocking at Christmas

Open my presents and I'd be glad

But the last time I played Father Christmas

I stood outside a department store

A gang of kids came over and mugged me

And knocked my reindeer to the floor

They said: "Father Christmas, give us some money

Don't mess around with those silly toys.

We'll beat you up if you don't hand it over

We want your bread so don't make us annoyed

Give all the toys to the little rich boys

"Don't give my brother a cowaboy outfit

Don't give my sister a cuddly toy

We don't want a jigsaw or monopoly money

We only want the real McCoy

"Father Christmas, give us some money

We'll beat you up if you make us annoyed

Father Christmas, give us some money

Don't mess around with those silly toys

"But give my daddy a job 'cause he needs one

He's got lots of mouths to feed

But if you've got one, I'll have a machine gun

So I can scare all the kids down the street

"Father Christmas, give us some money

We got no time for your silly toys

We'll beat you up if you don't hand it over

Give all the toys to the little rich boys

Have yourself a merry merry Christmas

Have yourself a good time

But remember the kids who got nothin'

While you're drinkin' down your wine

"Father Christmas, give us some money

We got no time for your silly toys

We'll beat you up if you don't hand it over

We want your bread, so don't make us annoyed

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey y'all I said hey y'all

I said hey y'all you know what

if you think I'm gonna leave my woman

cause of what somebody said

you must be crazy

I ain't studdin ya

let me tell ya again

I ain't studdin ya

see my daddy done told me to leave the girl alone

and my mama done told me too

making love to that woman every night

is gonna be the death of you

I looked at my mama

looked at my dad

I then turned to smile

if this good little woman gonna kill me

I don't mind dying

I ain't studdin ya

let me tell you again

I ain't studdin ya

someone had the nerve to tell me

said Bobby Rush

you ain't nothing but a hen-pecked dude no way

listen listen

I'm not hen pecked

I've been pecked by the right hen

wait a minute

it been talking to me

sometimes it talks so low

I can hardly hear it

I have to get real close to it

been talking to me

hey brother between me and you

not only can it talk but it can sing too

you don't believe it

sing for my brother

I've been pecked by the right hen

:chickeddance:

Edited by eternal light

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imagine

Imagine there's no heaven, it's easy if you try,

No hell below us, above us only sky,

Imagine all the people, living for today.

Imagine there's no countries, it isn't hard to do,

Nothing to kill or die for, and no religion too,

Imagine all the people, living life in peace.

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one,

I hope someday you'll join us, and the world will be as one.

Imagine no possessions, I wonder if you can,

No need for greed or hunger, a brotherhood of man,

Imagine all the people, sharing all the world.

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one,

I hope someday you'll join us, and the world will live as one.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lover's Leap

Walking across the sitting-room, I turn the television off.

Sitting beside you, I look into your eyes.

As the sound of motor cars fades in the night time,

I swear I saw your face change, it didn't seem quite right.

...And it's hello babe with your guardian eyes so blue

Hey my baby don't you know our love is true.

Coming closer with our eyes, a distance falls around our bodies.

Out in the garden, the moon seems very bright,

Six saintly shrouded men move across the lawn slowly.

The seventh walks in front with a cross held high in hand.

...And it's hey babe your supper's waiting for you.

Hey my baby, don't you know our love is true.

I've been so far from here,

Far from your warm arms.

It's good to feel you again,

It's been a long long time. Hasn't it?

The Guaranteed Eternal Sanctuary Man

I know a farmer who looks after the farm.

With water clear, he cares for all his harvest.

I know a fireman who looks after the fire.

You, can't you see he's fooled you all.

Yes, he's here again, can't you see he's fooled you all.

Share his peace,

Sign the lease.

He's a supersonic scientist,

He's the guaranteed eternal sanctuary man.

Look, look into my mouth he cries,

And all the children lost down many paths,

I bet my life you'll walk inside

Hand in hand,

gland in gland

With a spoonful of miracle,

He's the guaranteed eternal sanctuary.

We will rock you, rock you little snake,

We will keep you snug and warm.

Ikhnaton And Itsacon And Their Band Of Merry Men

Wearing feelings on our faces while our faces took a rest,

We walked across the fields to see the children of the West,

But we saw a host of dark skinned warriors

standing still below the ground,

Waiting for battle.

The fight's begun, they've been released.

Killing foe for peace...bang, bang, bang. Bang, bang, bang...

And they're giving me a wonderful potion,

'Cos I cannot contain my emotion.

And even though I'm feeling good,

Something tells me I'd better activate my prayer capsule.

Today's a day to celebrate, the foe have met their fate.

The order for rejoicing and dancing has come from our warlord.

How Dare I Be So Beautiful?

Wandering through the chaos the battle has left,

We climb up a mountain of human flesh,

To a plateau of green grass, and green trees full of life.

A young figure sits still by a pool,

He's been stamped "Human Bacon" by some butchery tool.

(He is you)

Social Security took care of this lad.

We watch in reverence, as Narcissus is turned to a flower.

A flower?

Willow Farm

If you go down to Willow Farm,

to look for butterflies, flutterbyes, gutterflies

Open your eyes, it's full of surprise, everyone lies,

like the fox on the rocks,

and the musical box.

Oh, there's Mum & Dad, and good and bad,

and everyone's happy to be here.

There's Winston Churchill dressed in drag,

he used to be a British flag, plastic bag, what a drag.

The frog was a prince, the prince was a brick, the brick was an egg,

the egg was a bird.

(Fly away you sweet little thing, they're hard on your tail)

Hadn't you heard?

(They're going to change you into a human being!)

Yes, we're happy as fish and gorgeous as geese,

and wonderfully clean in the morning.

We've got everything, we're growing everything,

We've got some in

We've got some out

We've got some wild things floating about

Everyone, we're changing everyone,

you name them all,

We've had them here,

And the real stars are still to appear.

ALL CHANGE!

Feel your body melt;

Mum to mud to mad to dad

Dad diddley office, Dad diddley office,

You're all full of ball.

Dad to dam to dum to mum

Mum diddley washing, Mum diddley washing,

You're all full of ball.

Let me hear you lies, we're living this up to the eyes.

Ooee-ooee-ooee-oowaa

Momma I want you now.

And as you listen to my voice

To look for hidden doors, tidy floors, more applause.

You've been here all the time,

Like it or not, like what you got,

You're under the soil (the soil, the soil),

Yes, deep in the soil (the soil, the soil, the soil, the soil!).

So we'll end with a whistle and end with a bang

and all of us fit in our places.

Apocalypse In 9/8 (Co-Starring the delicious talents of Gabble Ratchet)

With the guards of Magog, swarming around,

The Pied Piper takes his children underground.

Dragons coming out of the sea,

Shimmering silver head of wisdom looking at me.

He brings down the fire from the skies,

You can tell he's doing well by the look in human eyes.

Better not compromise.

It won't be easy.

666 is no longer alone,

He's getting out the marrow in your back bone,

And the seven trumpets blowing sweet rock and roll,

Gonna blow right down inside your soul.

Pythagoras with the looking glass reflects the full moon,

In blood, he's writing the lyrics of a brand new tune.

And it's hey babe, with your guardian eyes so blue,

Hey my baby, don't you know our love is true,

I've been so far from here,

Far from your loving arms,

Now I'm back again, and babe it's gonna work out fine.

As Sure As Eggs Is Eggs (Aching Men's Feet)

Can't you feel our souls ignite

Shedding ever changing colours, in the darkness of the fading night,

Like the river joins the ocean, as the germ in a seed grows

We have finally been freed to get back home.

There's an angel standing in the sun, and he's crying with a loud voice,

"This is the supper of the mighty one",

Lord of Lords,

King of Kings,

Has returned to lead his children home,

To take them to the new Jerusalem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sistinas-Danzig

take my hand

you'll

never find

another

quite like mine

if you look

you'll

see that i'm

a lonely one

i

lost my soul

deep inside

and it's so

black

and cold

deep inside

sistine smile

you'll

never know

the trap it's set

and if you did

you'll

never look

into

its eyes

the sun don't shine

the wind won't blow

when you go hide

without your love

i'm lonely

deep inside

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is one of the greatest songs ever recorded:

Still, You Turn Me On

Do you want to be an angel,

Do you wanna be an angel

Do you wanna be a star

Do you wanna play some magic

On my guitar

Do you wanna be a poet

Do you wanna be my string

You could be anything

Do you wanna be the lover of another undercover

You could even be the

Man on the moon

Do you wanna be the player

Do you wanna be the string

Let me tell you something

It just don't mean a thing

You see it really doesn't matter

When you're buried in disguise

By the dark glass on your eyes

Though your flesh has crystallised

Still...you turn me on

Do you wanna be the pillow

Where I lay my head

Do you wanna be the feathers

Lying on my bed

Do you wanna be the cover

Of a magazine

Create a scene

Every day a little sadder

A little madder

Someone get me a ladder

Do you wanna be the singer

Do you wanna be the song

Let me tell you something

You just couldn't be more wrong

You see I really have to tell you

That it all gets so intense

From my experience

It just doesn't seem to make sense

Still...you turn me on

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dead leaves and the dirty ground

when I know you're not around

shiny tops and soda pops

when I hear your lips make a sound

Thirty notes in the mailbox

will tell you that I'm coming home

and I think I'm gonna stick around

for a while so you're not alone

If you can hear a piano fall

you can hear me coming down the hall

if I could just hear your pretty voice

I don't think I need to see at all

Soft hair and a velvet tongue

I want to give you what you give to me

and every breath that is in your lungs

is a tiny little gift to me

I didn't feel so bad till the sun went down

then I come home

no one to wrap my arms around

Well any man with a microphone

can tell you what he loves the most

and you know why you love at all

if you're thinking of the holy ghost

The White Stripes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beth, I hear you callin'

But I can't come home right now

Me and the boys are playin'

And we just can't find the sound

Just a few more hours

And I'll be right home to you

I think I hear them callin'

Oh, Beth what can I do

Beth what can I do

You say you feel so empty

That our house just ain't a home

And I'm always somewhere else

And you're always there alone

Just a few more hours

And I'll be right home to you

I think I hear them callin'

Oh, Beth what can I do

Beth what can I do

Beth, I know you're lonely

And I hope you'll be alright

'Cause me and the boys will be playin'

All night

http://www.youtube.com/watch?v=0A-p7lh_-1Y...E5&index=21

Share this post


Link to post
Share on other sites
Livin' on a razor's edge

Sharper than a knife

Surrender to the power of wedge

Keep running for your life

You don't need no periscope

You won't need second sight

It'll come at you so fast my friend

It's thank you and goodnight

CHORUS

Caught in the river

You can't stop the flood

That's the power of money, paper blood

Ambition flies on silver wings

Searching for a crown

King of kings, they pull the strings

Until they run you down

No matter what you've undergone

The measure of success

Is how much you can charge it on

American Express

CHORUS

[Paper Blood Lyrics on

http://www.lyricsmania.com/ ]

You don't need to drive a car

And you don't need a house

And you don't need a guiding star

When living like a mouse

In the presidenttial suite

They'd rather see you burn

Ducking and diving just to make ends meet

To the point of no return

by Emerson, Lake, and Palmer

I thought I was the only person alive who knew that song!

6463.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woke up this morning with a wine glass in my hand

Whose wine, what wine, where the hell did I dine?

Must have been a dream I don’t believe where I’ve been

Come on - you wanna do it again?

Do you, you feel like I do?

Do you, you feel like I do?

My friend got busted just the other day

They said don’t walk, don’t walk, don’t walk away

He drove into a taxi bent the boot hit the back

Had to play some music otherwise he’d crack

Do you, you feel like I do?

Do you, you feel like I do?

Champagne for breakfast and a sherman in my hand

***** top, ***** tails - never fails

Must have been a dream I don’t believe where I’ve been

Come on - you wanna do it again?

Do you, you feel like I do?

Do you, you feel like I do?

Share this post


Link to post
Share on other sites

This song always makes me smile. Poor Bob. He sounds so dejected!

Temporary Like Achilles - Bob Dylan

Standing on your window, honey,

Yes, I've been here before.

Feeling so harmless,

I'm looking at your second door.

How come you don't send me no regards?

You know I want your lovin',

Honey, why are you so hard?

Kneeling 'neath your ceiling,

Yes, I guess I'll be here for a while.

I'm tryin' to read your portrait, but,

I'm helpless, like a rich man's child.

How come you send someone out to have me barred?

You know I want your lovin',

Honey, why are you so hard?

Like a poor fool in his prime,

Yes, I know you can hear me walk,

But is your heart made out of stone, or is it lime,

Or is it just solid rock?

Well, I rush into your hallway,

Lean against your velvet door.

I watch upon your scorpion

Who crawls across your circus floor.

Just what do you think you have to guard?

You know I want your lovin',

Honey, but you're so hard.

Achilles is in your alleyway,

He don't want me here,

He does brag.

He's pointing to the sky

And he's hungry, like a man in drag.

How come you get someone like him to be your guard?

You know I want your lovin',

Honey, but you're so hard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh yeah, all right

Are you going to be in my dreams

Tonight?

And in the end

The love you take

Is equal to the love you make.

The End - The Beatles

If I listen to Abbey Road from start to finish on vinyl this song always puts chills up and down my spine when it goes from screaming guitars to a staccato piano note... such brilliance. And then I get really sad that this is the last song (I don't really count 'Her Majesty' as a song) on the Beatles last album. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Almost cut my hair, it happened just the other day.

It's getting' kinda long, I coulda said it wasn't in my way.

But I didn't and I wonder why, I feel like letting my freak flag fly,

Cause I feel like I owe it to someone.

Must be because I had the flu' for Christmas and I'm not feeling up to par.

It increases my paranoia, like looking at my mirror and seeing a police car. :thumbsup:

But I'm not giving in an inch to fear cause I missed myself this year.

I feel like I owe it to someone.

When I finally get myself together, I'm going to get down in that sunny southern weather.

And I find a place inside to laugh, separate the wheat from the chaff.

I feel like I owe it to someone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Two Gallants - The Hand That Held Me Down

Oh, the razor in your apple, the affection of your glove

The prison of your company, the snake oil of your love

The heights to which you drag me, just to hurl your scorn

The trumpets play the livelong day but they blow so forlorn

Did you hold the hand that held me down?

Did you laugh at my expense?

When there's rust upon your ragged crown

Who will stand at your defense?

And when I unveiled my weakness on your rodeo of tears

You stood there so vacantly, your fingers in your ears

And you left by the morning with all that's left to steal

But every time you say farewell, there's breadcrumbs at your heels

Did you kiss the hand that held me down?

Was your kindness just pretense?

When there's no-one left for you to clown

Who will stand at your defense?

But it's ashes Lord, it's ashes; soon we all fall down

You take your place among the saints, make not a single sound

And on the hills that held our childhood the flowers grow there still

You lay beneath them pushing weeds and I guess you always will

Could you be the hand that held me down?

When I was sick with common sense

And now your statuettes are all torn down

There's no-one left for you to lean against

And ever since you epitaph was spattered on my wall

No-one comes to call

They can't stand the stench

But I still sing your praises every time the curtain calls

The burden on me falls

Yeah, I alone stand at your defense

Love that line - it's genius! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wear Your Love Like Heaven....Donovan

Colour in sky prussian blue

Scarlet fleece changes hue

Crimson ball sinks from view

Wear your love like heaven (wear your love like)

Wear your love like heaven (wear your love like)

Wear your love like heaven (wear your love)

Lord, kiss me once more

Fill me with song

Allah, kiss me once more

That I may, that I may

Wear my love like heaven (wear my love like)

Wear my love like heaven (wear my love)

La, la, la-la-la, la-la-la, la-la-la

Colour sky havana lake

Colour sky rose carmethene

Alizarian crimson

Wear your love like heaven (wear your love like)

Wear your love like heaven (wear your love like)

Wear your love like heaven (wear your love)

Lord, kiss me once more

Fill me with song

Allah, kiss me once more

That I may, that I may

Wear my love like heaven (wear my love like)

Wear my love like heaven (wear my love)

La, la, la-la-la, la-la-la, la-la-la

Can I believe what I see

All I have wished for will be

All our race proud and free

Wear your love like heaven (wear your love like)

Wear your love like heaven (wear your love like)

Wear your love like heaven (wear your love)

Lord, kiss me once more

Fill me with song

Allah, kiss me once more

That I may, that I may

Wear my love like heaven (wear my love like)

Wear my love like heaven (wear my love)

Share this post


Link to post
Share on other sites

All Along the Watchtower-Bob Dylan

"There must be some way out of here" said the joker to the thief

"There's too much confusion", I can't get no relief

Businessmen, they drink my wine, plowmen dig my earth

None of them along the line know what any of it is worth.

"No reason to get excited", the thief he kindly spoke

"There are many here among us who feel that life is but a joke

But you and I, we've been through that, and this is not our fate

So let us not talk falsely now, the hour is getting late".

All along the watchtower, princes kept the view

While all the women came and went, barefoot servants, too.

Outside in the distance a wildcat did growl

Two riders were approaching, the wind began to howl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I don't know why you

Should want to hide

I can't get though

My hands are tied

I won't want to stay

I don't have much to say

But i get turned away

and you won't see me

you won't see me

and you won't see me

you won't see me

Time after time,

you refuse to even listen

I wouldn't mind

If I knew what I was missin'

Though the days are few

they're filled with tears

and since I've lost you,

it feels like years

("You Won't See Me" by the Beatles)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Little Girl Blue

Sit there, hmm, count your fingers.

What else, what else is there to do ?

Oh and I know how you feel,

I know you feel that you're through.

Oh wah wah ah sit there, hmm, count,

Ah, count your little fingers,

My unhappy oh little girl, little girl blue, yeah.

Oh sit there, oh count those raindrops

Oh, feel 'em falling down, oh honey all around you.

Honey don't you know it's time,

I feel it's time,

Somebody told you 'cause you got to know

That all you ever gonna have to count on

Or gonna wanna lean on

It's gonna feel just like those raindrops do

When they're falling down, honey, all around you.

Oh, I know you're unhappy.

Oh sit there, ah go on, go on

And count your fingers.

I don't know what else, what else

Honey have you got to do.

And I know how you feel,

And I know you ain't got no reason to go on

And I know you feel that you must be through.

Oh honey, go on and sit right back down,

I want you to count, oh count your fingers,

Ah my unhappy, my unlucky

And my little, oh, girl blue.

I know you're unhappy,

Ooh ah, honey I know,

Baby I know just how you feel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just listened to this....

Wish You Were Here (Waters, Gilmour) 5:17

So, so you think you can tell

Heaven from Hell,

Blue skys from pain.

Can you tell a green field

From a cold steel rail?

A smile from a veil?

Do you think you can tell?

And did they get you to trade

Your heros for ghosts?

Hot ashes for trees?

Hot air for a cool breeze?

Cold comfort for change?

And did you exchange

A walk on part in the war

For a lead role in a cage?

How I wish, how I wish you were here.

We're just two lost souls

Swimming in a fish bowl,

Year after year,

Running over the same old ground.

What have we found?

The same old fears.

Wish you were here.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...